fredag 3 december 2010

Hjälp!

Jag har fått någonslags telefonfobi =/ Varför vet jag inte... Kanske för att jag är rädd att det ska ringa någon sjuk jävel, med annorlunda böjelser och jag vet inte hur jag ska hantera den situationen.

Igår ringde det en kille och snackade i 10minuter ganska så exakt, om vad dom gjorde på porrfilmen han tittade på. Han gick nog igång på att ge en detaljerad beskrivning för mig, själv så sa jag inte så mycket alls. Jag försökte, men han avbröt hela tiden och sa: Vet du vad dom gör nu? Så jag sa mest: Åhh, så skönt det låter. *s*

Fast det ringer himla dåligt på min linje, så jag ska börja jobba åt ett annat företag oxå nästa vecka =)

Idag var jag till mitt gamla "riktiga" jobb, och lämnade in mina kläder och legitimation. Det kändes lite vemodigt, men jag ska iaf gå på julbordet och säga hejdå till mina kollegor.

Ha en riktigt trevlig helg nu!

All kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar